Una marca inigualable

granini sempre ha estat una mica més que un simple suc. La famosa ampolla amb clotets i el compromís d'utilitzar únicament les millors fruites fan que la nostra marca estigui al capdavant de totes les altres opcions al mercat.

Des dels seus inicis i fins als nostres dies, granini ens ha ofert sempre experiències veritablement sucoses i de gran sabor que fan que la gent gaudeixi de petis moments de plaer en el seu dia a dia.

Entre els xefs, cambrers i consumidors, granini és una de les marques de begudes no alcohòliques més conegudes i de més renom. Tots ells saben apreciar la confiança, la passió i la cura que granini dedica a l'elaboració de productes de gran qualitat. Persones de tot Europa segueixen confiant en aquesta marca natural, que aconsegueix transmetre el seu distintiu toc de màgia a travès de les formes de comunicació que pots descobrir en l'apartat següent.

Una marca en què poder confiar

Quan beguis un granini, tingues per segur que ha estat elaborat amb tots els coneixements i dedicació dels nostres treballadors i proveïdors a tot el món per aconseguir els nivells de qualitat més alts.

Pensa en els clotets de les nostres famoses ampolles com en la representació de cadascuna de les excel·lents raons per les quals milions de persones prefereixen granini i no pas altres marques. Et presentem els quatre pilars fonamentals sobre els quals es basa el compromís de granini d'utilitzar la millor fruita.

Innovant per la qualitat

Hi ha alguna cosa més a granini que no pas la millor fruita simplement. Descobreix el nostre esforç constant per innovar i millorar així la qualitat dels nostres productes.

Obrir

Només el bo i millor

No tots els tipus de fruita serveixen per granini. Descobreix quines són les nostres més estrictes normes de selecció.

Obrir

Posem molta atenció en els detalls

Ens esforcem sempre al màxim per mantenir tots els punts forts de cada peça de fruita. Descobreix més coses sobre la filosofia de producció de granini.

Obrir

Comportament responsable

La natura i la població de tot el món ens proporcionen els millors ingredients. Descobreix més aspectes sobre els nostres esforços per tal de respectar el planeta al màxim.

Obrir

Descobreix i gaudeix de les nostres formes de comunicació

Descobreix el nostre anunci per a televisió.

Publicitat sucosa

Història

1965

1965

Naixement d'una marca

Inspirat-se en l'estil de vida italià i en els sucs del país, Heinz Schürmann, un importador de cuina italiana, va introduir els sabors de "la dolce vita" a Alemanya anomenant el seu suc de taronja "granini Trinkfrucht", és a dir: "fruita per beure".

1969

1969

disseny d'una icona

Amb la seva excepcional i nova ampolla, granini va crear una marca comercial única. Gràcies al seu disseny transparent i amb clotets, granini es va convertir en una marca inconfusible.

Dècada de 1970

Dècada de 1970

explorant nous territoris

Àustria es va convertir en el primer mercat fora d'Alemanya en el qual es comercialitzava granini. L'any 1978 granini es va començar a vendre a Suïssa.

1975

1975

granini apareix en televisió

Per primera vegada la marca es va promocionar amb anuncis de televisió en les dues principals cadenes nacionals d'Alemanya.

Dècada de 1980

Dècada de 1980

granini es llança als mercats europeus

granini es va llançar a Espanya l'any 1986, país on avui dia és líder de mercat. Al final d'aquesta dècada, la marca ja es comercialitzava a 16 països.

1999

1999

preparant-se per al nou mil•lenni

Amb una àmplia gamma de spritzers anomenats "Frucht Schorle", antigament denominats "Frucht Prickler", granini es va convertir en la primera marca alemanya a tot el país en oferir sucs de fruites barrejats amb aigua amb gas, afegint una nova oferta al segment de mercat de les begudes amb una base de fruites.

2002

2002

innovació ecològica a l'ampolla

Després del seu exitós llançament a Suïssa, la nova ampolla PET es va introduir també en una altra sèrie de mercats. No obstant això, la famosa forma de l'ampolla resta inalterada.

2006

2006

Romania comença a funcionar

El llançament de la marca a Romania va oferir a granini un inici esperançador a Europa de l'Est.

2011

2011

plaer en el seu millor moment

Any rera any ens esforcem al màxim per perfeccionar les nostres tècniques i mètodes de producció del millor suc. I mai no deixem de cercar noves sensacions i experiències saboroses.